11.09.15

Vegan a cruelty free parfémy

Miluju vůně, kdo by je nemiloval že? Připomínají nám pěkné chvilky, dětství, místa, lidi... 

Na druhou stranu, proč by pro to vše měl trpět někdo další? Tak jsem začala hledat, čím se tedy vonět, když v parfumeriích prakticky na netestovanou kosmetiku nenarazíte. Automaticky mě napadly vůně od Lush, ovšem ani jedna z nich mi vlastně nevoní, Body Shop vůně jsou pěkné, ale na mne tak nějak moc jednoduché.
 
 Nedávno jsem narazila na stránky EDEN vůní, které jsou vyráběny v Anglii a jsou deklarovány jako Cruelty free a Vegan, plus k tomu jako bonus žádná syntetika, parabeny a ftaláty, což se vždycky hodí. Největší bombou ale je, že vůně jsou vyráběny tak, aby byly co nejvíc podobné parfémům známých značek.

Objednala jsem dupe mé oblíbené L'Impératrice a musím uznat, že se povedl. Samo sebou není to úplná kopie, ale je velmi podobná a příjemná, Příjemná je i cena 15 liber za 30ml. Neodolala jsem a přihodila k tomu ještě dope  Un Jardin Sur le Nilod Hermes. Zatím používám právě tu a už jsem s ní slavila úspěch a slyšela pár pochval. Takže za mě zatím mohu jen doporučit. ;) 

A co vy a CF a V parfémy? Máte nějaký tip? 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

komentujte, komentujte.. hlavně slušně ;-)